19 Kasım 2009 Perşembe

Abdüllatif Şener'den Tayyip Erdoğan'a


'Otelin erzak kapısından Ofer’i yukarı aldırmadınız mı?'

TÜRKİYE Partisi Genel Başkanı Abdüllatif Şener, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın ‘Galataport’u engelleyenleri tarihe havale ediyorum’ sözlerine, “O kişi benim ve Galataport’u ben engelledim. Başbakan, bildiğiniz gibi İstanbul’da Büyükşehir Belediye Başkanlığı yapmıştır. Rant işini de çok iyi bilir. Galataport, Cumhuriyet tarihinin en büyük vurgun, soygun ve imar rantıydı. Bugün önüme gelse yine aynı engellemeyi yaparım” diye yanıt verdi.

Abdullatif Şener, şunları anlatttı:

“Bu proje Sami Ofer adlı İsrailli bir işadamına ihale edilmişti. 2006 yılında basın bunu aylarca tartıştı. Galataport’u ben engelledim. Yaptığım işten gurur duyuyorum, onur duyuyorum. O dönemde basın mensupları Başbakan’a Sami Ofer’i görüp görmediğini sordu. Önce hiç görmediğini söyledi, sonra da Davos’ta bir kez görüştüğünü söyledi. Şunu soruyorum Başbakan’a; Galataport ihalesi verdiğiniz Ofer’le kaç kez görüştünüz? 5 kez mi 6 kez mi? Ankara Bilkent Oteli’nde partisinin kuruluş yıldönümü kutlanırken, otelin erzak kapısından yukarı Ofer’i aldırdınız mı, aldırmadınız mı? Otelde 2 saat görüştünüz mü görüşmediniz mi? Görüştüyseniz ne görüştünüz? Bunları kamuoyuna açıklayın. Başka hangi ihaleleri verdiniz? Bunu da açıklayın.”

Hiç yorum yok: