14 Mayıs 2009 Perşembe

Türkiye’ye Allah katından verilen görev


Sevilay Yükselir'in Sabah gazetesinde geçtiğimiz günlerde oldukça dikkat çekici bir yazısı yayınlandı, önce yazının önemli kısımlarına bakalım.

Haham Rabbi Froman İsrail'in önde gelen hahamlarından. Ekip, Türkiye dostu olarak bilinen Froman'a ulaşmak için epeyce çaba sarf etmiş. Çünkü herkesle konuşabilen, kapısı tüm basın mensuplarına açık bir din adamı değil. Ancak, Aşure programının içeriği hakkında biraz bilgilendirince çok ilginç gelmiş, bunun üzerine söyleşi teklifini kabul etmiş ekibin. Demiş ki: "Ülkenizi seviyorum çünkü Türkiye gelecekte dünya barışının mimarı olacak tek ülke." Bunu söylerken gayet ciddi Froman:" Şaka değil. Rüyasını gördüm" demiş ve anlatmaya devam etmiş:

"Rüyamda Türkiye ile ilgili Allah'tan ilham aldım. Çok etkilendim ve hemen İstanbul'a hareket ettim. Avrupa yakasından Anadolu yakasına geçerken bana bildirilen olayların vizyonunu İstanbul Boğazı'nda gördüm. Türkiye'ye manevi olarak Allah katında bir görev verildi. Dünyada ve Ortadoğu'da barışın mimarı Türkiye olacak ve Türkiye en kısa zamanda, dünya da söz sahibi bir konuma gelecek"

Peki, konu bu kadarla mı kalmış? Hayır. Sıkı durun! Haham Obama'nın danışmanları tarafından Amerika'ya davet edilmiş. Önümüzdeki günlerde Beyaz Saray'a gidecek ve Obama'ya, "Türkiye'yi ciddiye almaya devam edin. Çünkü geleceğin bir numaralı ülkesi Türkiye olacak" diyecekmiş. Bunları öğrenince ister istemez insanın aklına şu soru gelmiyor mu?: "Acaba, Obama'nın ilk yurtdışı seyahatini Türkiye'ye yapmış olmasının ve kaldığı süre içerisinde inanılmaz bir yakınlık göstermesinin sebebi haham Rabbi Froman'ın onun kulağına fısıldadığı kehanet mi?"

Hemen hemen her gün Türkiye’nin çok yakın bir zamanda lider ülke olacağını yazıyorum ve tüm dünyadan gelen haberleri size aktarıyorum. Amerika ve CIA’nin Kuran’ı inceleyen, ahir zamanda gerçekleşen olayları izleyen ekipleri var. Hem onlar hem de İsrail gidişatın çok iyi farkındalar. Müslüman ülkelerin Türkiye çevresinde toplanıp büyük bir güç oluşturmaya hazırlandıklarını görüyorlar. İran başbakanı Ahmedinejat Hz. Mehdi’yi beklediklerini, geldiği taktirde hemen tabii olacaklarını bildiriyor. Şimdi İsrail yüzyıllardır emek emek yaptığı planların ters yüz olmasından çekiniyor. Çünkü Türk İslam Birliği kurulduğunda bu birlik bölgeye tam anlamıyla barış, huzur, güvenlik ve bolluk getirecek. Birliğin ilk adımları sınır kapılarının açılmasıyla gerçekleşecek. Bu birlik kurulduğunda Müslüman da, Hristiyan da, Musevi de rahat edecek. Bu birliğin kurulmasının güç olduğunu düşünenler gelişmeleri seyretmeye devam etsinler, bu Türkiye’nin kaderinde var. Bunu kimsenin değiştirmeye güç yetiremeyeceğini hep birlikte göreceğiz.

Ahmet Secer (blog.milliyet.com.tr/ahmetsecer)

Hiç yorum yok: